Sunday, November 01, 2009

Lame gile x update.... argghhkksssssss

Lame gile x update.... argghhkksssssss

layan jap...hehhehe



lagu ini ditujukan kepada kucing aku , itam yang meninggal dunia akibat kemalangan dipercayai langgar dan lari ketika pulang dari menjalankan tugasnya mencari makan untuk anak - anaknya. terdapat juga bangkai tikus berhampiran tempat kejadian. saya berasa amat sedih kerana tidak dapat menghadiri pengebumian beliau. jenazah tikus turut dikebumikan seliang lahat bersama jenazah itam, mengikut kepercayaan nenek moyang cina iaitu mengebumikan harta benda jenazah bersama untuk kegunaanya di alam akhirat nnt.. manetau roh itam kelaparan, adela tikus dia boleh makan.. nnt aku tanamkan sekali friskies kat kubur dia.. err itam.. ko nk ape lagi? nak aku bakar duit kertas sekali ker? bole ko pakai duit tu beli makanan kucing di 'sana' nnt.
Nasib baik itam ada mencarum dalam socso dan kwsp, serta membayar insurans bulanan, jadi adalah sedikit harta peninggalan beliau untuk isterinya dan anak2 kucing yg lain. dan duit peninggalan dia ini akan saya gunakan untuk menubuhkan 'Yayasan Itam'. Iaitu sebuah yayasan untuk membela balu - balu serta anak-anak kucing yang kehilangan ibu - bapanya akibat kemalangan jalan raya. Kesian kucng-kucing ni, tu la.. dah tau x bayar road tax, jangan la guna jalanraya. Duduk je kat rumah. Minta makanan dengan tuan rumah. Kalau dia tak bagi makan, kencin kat depan rumah tu..


Papehalpun, dari 'dia' itam datang dan kepada'Nya'lah itam kembali. kesian bapak aku, kurang lg sekor kucing kat rumah.. anak2 pulak tak reti nak balik.. termasuk aku..uhukss~~~



blah blah blah....

blha blah blah

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......


No comments: