Sunday, February 28, 2010

Syafia oh syafia

Aku betul - betul x fAham fakta kes ni. Suratkhabar yg salah tulis atau aku salah faham.

Suami asal dalam penjara 7 tahun.

Syafia umur tiga tahun.

Adik satu tahun.

Maknya mengandung lagi. - dinafikan

Mintak perlindungan jabatan kebajikan.

Errr.... Macamane tu?

Kalau tujuh tahun kenapa tak jatuh taklik? Kenapa x ceraikan. Kenapa dok dgn boipren. Kenapa dapat anak dan nak masuk dua. Kenapa.. Kenapa.. Kenapa..

(biologi bab 11 tingkatan 4 tahun 2000 - kaedah pengunduran - memerlukan kemampuan dan keazaman yang tinggi)

Rosak- definitely.

Baru mlm td ntok pertamakalinya selepas dua tahun aku lepak BB tgh malam. Banyak lagi la spesies mcmni jawabnya.

Yg digelar binatang - si suspek. Kenapa x gelar dua - dua sekali?

Bukan untuk menghina - tapi untuk kita berfikir. Tuhan ini adil.

"didalam engkau aku lihat diriku, di dalam aku kau lihat dirimu"

Blog with my iPhone



1 comment:

ain shalalala said...

bila akai xde, mcm ni la hasilnya..

nauzubillah